Het Hitland Businessmagazine

Ieder half jaar maken wij in samenwerking met Golfclub Hitland het Hitland Businessmagazine. Dit is alweer de vierde editie! Het blad staat boordevol leuke artikelen over bedrijven die bij de golfbaan betrokken zijn, maar ook nieuwe informatie over de golfbaan, er wordt een goed doel uitgelicht en nog veel meer! Voor dit nieuwsbericht hebben we een aantal betrokkenen gevraagd hoe zij het hebben beleefd om het Hitland Businessmagazine naar een goed eindresultaat te brengen. Lees hieronder meer!

Roxanne den Ouden van Golfbaan Hitland heeft veel gedaan voor het magazine, voornamelijk het schrijven van de eigen stukken van Hitland en het maken van de bijbehorende foto's heeft zij, samen met Jolanda Serné, voor haar rekening genomen. Hieronder schrijft zij hoe zij dit heeft beleefd en wat zij ervan vond. 

Roxanne den Ouden - "Dit is alweer het vierde Hitland magazine dat wij met veel plezier in samenwerking met Goos Reclamemakers voor onze relaties en connecties gemaakt hebben. De reportages die wij zelf schrijven, vind ik altijd een leuke uitdaging om te doen. Brainstormen over de inhoud, het uitwerken en ook bijbehorende foto's maken. Leuke klus! En natuurlijk ook leuk om het eindresultaat te zien en de reacties te horen. En dat eindresultaat mag er dit keer ook zeker zijn, met plezier lees je door deze uitgave van het Hitland Magazine heen, leer je onze bedrijfsleden beter kennen en lees je meer informatie over de baan en de mogelijkheden op bijvoorbeeld het gebied van vergaderen."

"Met plezier lees je door deze uitgave van het Hitland Magazine heen."

Ad van den Dool en Frits Overeijnder hebben een groot deel van de interviews verzorgd voor in het magazine. Hieronder leest u wat zij ervan vonden om de interviews af te nemen. 

Ad van den Dool Voor tekstschrijvers Ad van den Dool en Frits Overeijnder is interviewen bijna dagelijks werk. "Het is altijd leuk om een kijkje bij allerlei bedrijven te nemen en met mensen over hun werk - en over golf- te praten."

Paul Coert heeft de opmaak van het magazine verzorgd. Ook hij heeft beschreven wat hij ervan vond om dit te doen. 

"De 'look en feel' van het magazine komt prima overeen met wat Hitland, als golfbaan, wilt uitstralen." 

Paul Coert - "Het is een feestje om een blad als Hitland te mogen opmaken. Als de copij en de foto's in ontvangst zijn genomen is het altijd een puzzeltje om te bepalen over hoeveel pagina's een artikel gaat lopen, vaak wordt er gekeken naar de lengte of hoe belangrijk het artikel kan zijn voor het blad. De gebruikte typografie is duidelijk en leesbaar, mede doordat het stramien ruim is opgezet en gecombineerd met grote foto's, ontstaat er een magazine dat zeer gemakkelijk leest en een plezier is om door te bladeren. De adverteerders heb ik om de interviews en artikelen heen geplaatst zodat iedereen een prominente plek krijgt in het blad. Volgens mij komt de 'look en feel' van het magazine prima overeen met wat Hitland als golfbaan wil uitstralen." 


25 jaar Hitland
Golfclub Hitland viert 25-jarig bestaan. Als Hitlander moet u dit artikel zeker gelezen hebben!


Nieuwsgierig geworden? Klik op de afbeelding hierboven en blader het magazine online door!

Inschrijven voor de nieuwsbrief