Een stijlvolle huisstijl met een website voor Fleur's World

De jonge, ondernemende Fleur Veerman is dagelijks bezig met haar kleurrijke collectie tassen, parfum en houdt zich bezig ook met personal styling/shopping. Fleur vond het hoog tijd geworden om haar eigen platform op te zetten; Fleur's World. Een verfrissend project met veel ruimte voor creativiteit.

Universeel, abstract en geschetst waren de punten die naar voren komen in ons gesprek over het logo. Fleur heeft de voorkeur voor drie elementen in het logo, die nauw aansluiten op haar platform. Elk element weergegeven in zijn eigen kleur.

Met deze informatie zijn we begonnen met de schetsen.


Fleur vindt het belangrijk er ook te zijn voor de dames met een maatje meer.


Belangrijk is een goed navigerende website te maken die op de juiste manier inspeelt op de doelgroep. Het ontwerp van de website goed aansluit op het nieuwe logo en huisstijl, vrouwelijk, stijlvol en persoonlijk! De website is het platform waar Fleur haar accessoires en kleding verkoopt, styling tips geeft en via een blog vertelt over haar favoriete items.

Alle websites die wij maken zijn reponsive, dat houdt in dat ze ook goed bruikbaar zijn op telefoon en tablet.

Responsive website voor Fleur's World
Responsive website voor Fleur's World

Na het presenteren van onze ideeën was Fleur heel enthousiast en konden wij starten aan de  realisatie. Momenteel is Goos Online nog druk bezig met de website bouwen en hopen hem snel LIVE te kunnen zetten. 

Inschrijven voor de nieuwsbrief