Een huisstijl met bijpassende website voor Estic Insurance

Na 18 jaar in dienst te zijn geweest als assurantiemakelaar, vond Patrick Monjé het tijd om zijn eigen onderneming te starten; Estic Insurance. Om gelijk een goede start te maken is Patrick bij ons langs geweest om te praten over een huisstijl en een website die perfect zou passen bij Estic Insurance.

Persoonlijk, dat woord kwam vaak ter sprake tijdens ons intakegesprek. Als makelaar in assurantiën vindt Patrick vertrouwen, respect en persoonlijke aandacht belangrijk.
Het woord Estic betekent dit ben ik in het Catalaans en hij geeft aan dat dit ‘gevoel’ ook terug mag komen in de huisstijl. 

Met deze informatie zijn we begonnen met schetsen voor een nieuw logo met dezelfde persoonlijke waarde.


Het definitieve logo


De huisstijl voor Estic Insurance

Een online visitekaartje
Wij begrijpen dat het belangrijk is om een goed werkende website te hebben. Het is namelijk jouw online visitekaartje. Het ontwerp van de website sluit goed aan op het nieuwe logo en huisstijl. De website is vooral informatief en in de lay-out is genoeg ruimte om alle informatie te kunnen plaatsen.

Bij ons is het vanzelfsprekend dat wij websites maken die responsive zijn, dat houdt in dat ze ook goed te zien zijn op telefoon en tablet.


De website voor Estic Insurance

Na het presenteren van onze ideeën was Patrick zeer enthousiast en mochten wij alles gaan realiseren. Ondertussen is het drukwerk geleverd en staat de website online! Je kan de website hier bekijken.

Enthousiast geworden?
Ben je benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op door te bellen naar 0180 68 32 15 of te mailen naar info@goosrm.nl

Inschrijven voor de nieuwsbrief